Alla inlägg den 3 april 2011

Av Erika Olsson - 3 april 2011 17:21

Har provat att träna La Gaar lös nu några gånger. Hade lite morötter som belöning. Han blev lite väl hång på godis för min smak men kommer nog inte vara något problem då han får lära sig att inte tigga :-).


Han hade mycket energi idag....men kul att se den sidan med av honom, annars är han mest bara lugn :-). Jag gillar lugna hästar har jag märkt så är skönt att han har det temperamentet.

http://www.youtube.com/watch?v=k8YLx5OV3uk

http://www.youtube.com/watch?v=GLBpIdsWmqY


Jag kunde inte låta bli utan medans jag väntade på Micke och Sebbe som skulle med oss på promenad sedan så hoppade jag upp på honom själv...gick bra. Jag känner att vi är redo på att börja ta något steg nu men har ännu inte gjort det. La Gaar har även fått börja dra den hemmabyggda träramen. Att ha skaklar och något efter sig.


På promenade möte vi flera traktorer, bilar mc och cykel. Jag går fortf ut några meter i kanten. Det roliga var att det enda han blev lite rädd för var cykeln....


Är underbart att ha barn, Sebbe är verkligen ett underbart barn :-). Så tycker nog alla föräldrar om sina barn. Är glad att just han valde att komma till oss, vi kommer att lära varandra väldigt mycket tror jag.

Ovido - Quiz & Flashcards