Alla inlägg den 29 december 2011

Av Erika Olsson - 29 december 2011 16:59


Igår när jag körde bil saknade jag Gerba så. Alltid när jag kör och en bra låt kommer på radion så visualiserar jag att jag rider olika dressyrrörelser, en öppna, perfekt galoppfattning, en piaff och över i en sluta o.s.v Och det fantastiska med Gerba var att sedan nästa gång jag red så hade jag gjort de där rörelserna och så gjorde vi dem i verkligheten. Fantastik känsla. (mina muskler mindes och kunde föra henne). Undrar när hjärnan börjar översätta till La Gaar i stället.

En låt som jag alltid tänkt på Gerba är denna http://www.youtube.com/
watch?v=7an32RyDmWI

Att en dag lyckas göra allt det där som jag så länge drömt om, att ha den där känslan och en fulländad ritt. Att även stå där och skulla debutera fälttävlan och känna att vi lyckats ta oss dit. Att ha nått sina drömmar.
 

Ovido - Quiz & Flashcards