Alla inlägg den 26 november 2011

Av Erika Olsson - 26 november 2011 08:13

Har avvaktat några veckor nu för att se hur hon mår efter behandlingen. Gerba blev ju bättre av antiinfl och fortsatte efter det att bli bättre. Inga gallor och fick tillbaka sitt steg. Väntade då en vecka till men sedan började det vända igen, lite gallor igen och sämre gångarter så då var det lättare att ta beslutet. Hennes rastlöshet börjar med komma nu... Gerba är väldigt fin och välmående för övrigt, humöret är glatt (även om lite pigg).


Jag klarade inte av att ringa och boka tid för blev så ledsen bara jag skulle lyfta luren så skrev ett mail i stället. Verkar vara väldigt bra människor där så känns som de kommer behandla Gerba med värdighet. Är skönt att det är bestämt datum nu och att Carolina kommer vara med den dagen och hålla Gerba för jag klarar helt enkelt inte av det ffa inte nu när jag är höggravid och massor sd redan. Tack snälla Carolina för att du hjälper mig.


Kommer att anlita Munka Ljungbys krematorie, ja det kostar mycket men samtidigt var hon billig att köpa och jag klara inte av tanken på att hennes fina kropp ska ner i en köttmal vilket destruktion innebär. MIna snälla föräldrar hjälper oss ekonomiskt så får vi betala av dem sen. De gillade inte heller tanken på destruktion. Sedan kommer vi troligtvis sprida askan över haväng så är hon alltid fri :-). Hon är ju en häst med mycket behov av frihet och utrymme. Älskade vän!


 


Ovido - Quiz & Flashcards